-->
Bakırköy Günlük Kiralık. Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Son Makakeler

Bakırköy Günlük Konforlu Ucuz Daire

Advertisemen
Bakırköy Günlük Konforlu Ucuz Daire
Bakırköy Günlük Kiralık Daire konusunda sizlere neler yaşadığımı yani bir anımı paylaşacağım. Gayet şık dekore edilmiş bakırköy günlük konaklama hizmetinde güler yüzlü çalışanlar beni karşıladılar bu kısmı beğendim. Korkularım vardı bu tür dairelere karşı günlük diyordum kötüdür diyordum ama yanıldığımı anladım geçte olsa. Artık gönül rahatlığıyla tercih edebilirim bu firmayı.  1+1 daire kiralayıp giriş yaptım hiç bir sorunla karşılaşmadım ve çok rahat bir gece geçirdim. Huzurlu ve sakindi.. Nezih bir sokakta herşey ayağımın altındaydı. Pencerem de güzel bir manzara vardı. Bu çok hoşuma gitmişti. Kız arkadaşımla romantik bir anımız olmuştu. Merak ediyorsanız ev içerisindeki gereçlerden bahsedim. Öncelikle hiç kullanılmamış yatak çarşafları ve yastık kılıflarını kullanıyorduk. Mutfağımız da her türlü mutfak malzemesi bulunmaktaydı temizdi titizlikle hazırlandığı belliydi görüntüden. Parlıyordu resmen kaşık bıçaklar. Ayrıca odalar çok ferahtı bunuda göz ardı edemedim. Rezervasyon yaptırırken de hiç zorluk çektirmediler anlaştığımız gün seçtiğim daire hazır edildi. Sizlere de tavsiye ederim arkadaşlar..

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
© Copyright 2017 Bakırköy Günlük Kiralık Daire - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE Diberdayakan oleh Blogger