-->
Bakırköy Günlük Kiralık. Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Son Makakeler

Beylikdüzü Günlük Kiralık Ev

Advertisemen
Beylikdüzü Günlük Kiralık Ev
Evet arkadaşlar bu gün sizlere en güzel konaklama hizmetini veren bir firmayı anlatacağım. Yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittiğim beylikdüzündeki günlük ev hizmetini veren bir firma ile anlaştık ve evimizi tuttuk. 2 gün 2 gece kalacaktım. Bazı huzursuzluklarım vardı tabi ki, sizler de tahmin ediyorsunuzdur böyle sıkıntıları. Fakat gittiğimde hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım bu beni oldukça rahatlattı. Güler yüzlü profesyonel bir hizmet anlayışı ile karşı karşıya buldum kendimi. Bu kadar doğal bir yapıda konaklama keyfi gerçekten çok iyi gelmişti bana ve arkadaşıma. Bu yüzden konaklama işletmecilerine buradan teşekkürlerimi iletiyorum umarım okuyorlardır. Kaldığım daireden bahsedeyim biraz. Öncelikle daire titizlikle temizlenmiş. Ben zaten telefonda temizliğe önem verdiğimi söylemiştim ama bu kadar temiz olacağını da tahmin etmiyordum. Bu beni fazlasıyla şaşırttı.
Çünkü herşey gözle görülür düzeyde tertemizdi. Mutfak gereçleri gayet temizdi ve hiç bir sorun yaşamadım bu konuda. Yatak odası içinde endişelerim vardı, yatak odasına girdiğim an bu endişemde ortadan kayboldu. Perdeler bile yeni gibiydi. Sanki bana özeldi herşey. Yatak nevresimleri özel temizlikçiler tarafından teslim edilmişti sıfır paketinde. Yastık kılıflarını da aynı şekilde sıfır haliyle teslim etmişlerdi. Bu beni kazanmalarına sebep oldu tabi ki. Ve bundan sonra her zaman Beylikdüzü Günlük Kiralık Ev konaklama firması ile çalışacağım. Sizlere de tavsiye ediyorum.

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
© Copyright 2017 Bakırköy Günlük Kiralık Daire - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE Diberdayakan oleh Blogger